!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> -

ge mig helg och sommar nu!

Sheeeena. kollar lite på kläder osv, mamma ska fixa nytt bankkonto till mig så snart som möjligt så då ska det shoppas! bla ett par brallor ifrån ginatricot som jag typ e stört kär i, okej kbry men så äre! sitter även och taggar helg, jag o elin ska nog hitta på nåt med några osv, inte planerat så mycket men det blir nog bra bree! sover hos henne imorn eftersom vi ska på nån jävla skit med skolan tidigt på fredag morgon, kommer säkert missa bussen om jag ska sova hemma så det blir nog bäst så! men nu blire lite käk och sedan plugg, får se om jag hör av mig mer idag, annars hörs vi imorn när jag e hos elin eller nåt, TJARÅÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0