!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> -

I don't take you seriously anymore, get out of here!

Sheeeeena. sitter i sängen nu, klar för att sova osv, tidigt jag vet men ska försöka gå upp när alarmet ringer imorgon så jag inte missar bussen och kanske tillomed hinner ta den tidiga! så aa, ska kolla igenom NOn en snabbis, får nog plugga lite på nån rast imorn oxå, skönt att provet är på näst sista lektionen. sen blire väl att sova dårå, är fett trött så det ska nog gå! kanske hinner blogga nåt innan jag drar mig till skolan annars hörs vi runt 8-9 nån gång, ska hänga med elin ut till stallet runt 6,7? eller nåt så aaaaaa! vi hörs. godnatt


gammal bild men jag bjuder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0