!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> -

pratar du bakom min rygg betyder det att jag är längre fram än du.

Tjena! har precis kommit ut ur duschen och ska kolla igenom engelskan lite. har faktiskt inte pluggat ett skit idag, känns ju riktigt bra men orkar helt ärligt inte.. fan asso, men det ska nog gå bra, eller? vi får se. får se när det blir sängdags, lär väl bli efter 12 eller nåt som vanligt, har ju precis duschat och kan inte gå o lägga mig med blött hår för då ser håret ut som gud vet vad imorgon bitti så'atte. börjar iaf 10 min senare imorgon så det är väl najs, börjar dock med engelska provet, mindre najs kanske men aja, sånt man får leva med! nu ska jag dra mig, hörs imorgon i think, goodniiiiight



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0